czwartek, 21 czerwca 2012

Powrót.

Przepraszam za usunięcie wszystkich postów. Było ich niewiele, ale i tak przepraszam. Postanowiłam, że zacznę od nowe ze względu, że teraz będę miała czas, którego wcześniej nie posiadałam ; )

Siedzę sobie w domu popijając gorącą kawę na przebudzenie. Można by powiedzieć, że w środku jeszcze śpię. Nie poszłam dziś do szkoły. A co tam mi ; D Pooglądać filmy to ja mogę w domu. Myślę, że jutro pójdę ze względu na to, że muszę poprosić panią od polskiego by odniosła mi książkę. Chcę ją odzyskać do wakacji, bo jak nie to będę zła. wrrr.
wczoraj wieczorem naśmiałam się jak nigdy dotąd. Cóż, można powiedzieć, że z czyjegoś nieszczęścia, ale ''Life is brutal'' xd .



Przesłuchajcie sobie jeśli tylko chcecie. Ostatnim czasem jest to moja najukochańsza piosenka. Ahhh&Ohhh. Przypadła mi całkowicie do gustu. Zobaczcie również tekst. jest przepiękny i niosący morał z sobą!

Malowałam sobie ostatnio jak miałam ''chandrę'' . Pozwólcie, że podzielę się z wami moim efektem ; D

Mój efekt : D 

Ale małe *.* Może ktoś wie jak zrobić by zdjęcia po wstawieniu były większe?!

Chyba tylko muzyka i rysunek podtrzymuje mnie w tych trudnych chwilach. Mogę na kartce papieru wyrazić i pozostawić swoje uczucia.


Idę oglądać ''Kiepskich'' i ''Jasia Fasolę'' . Hahhahaha ; D
Do następnego napisania ; )


EDIT. Juz doszłam jak powiększać zdjęcia ! Ufff < 3

4 komentarze:

  1. Pogoda rzeczywiście straszna, mam nadzieję, że przynajmniej weekend będzie słoneczny ;)
    _______________________________
    www.public-reading.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń